feber,ont i halsen och snorig

Min dag började med att jag väcktes av klockan halv 6 imorse för att ja skulle dra till praktiken då, men ja kände mig hängig och tog tempen och den visade 38,2 så det var bara att höra av sig till jobbet och somna om. Har haft ont i halsen i 3 dagar och känt mig helt tung i huvudet av allt snor och såklart så var det min tur att få feber också. Jag vill säga att det är tur i oturen eftersom det är bara början på veckan och på lördag har vi seriefinal mot karlstad borta och den hinner jag bli frisk till, hoppas ja verkligen !!!!!!!!!

Ett litet förlåt till ronja också som jag råkade hålla vaken till 2 inatt pga min hosta och mitt svettandes:/. när ja blir frisk ska du få en regäl omgång massage !


Idag så blir det att bara ta det lungt och dricka te. Det blir även att se filmen transformers som jag har hört är bra.

Nu får alla ha en jättebra eftermiddag så hörs vi !


Kommentarer
Postat av: din tappe

bubben, du är ju sjuk, gör ingenting :) <33

2010-01-12 @ 17:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0