fredagsmys !

Då har jag och ronja precis kommit hem efter att ha sätt filmen "Har du hört ryktet om morgans?" och den var inte så bra som jag hade hoppats på. Början av filmen var bra men sen vart den bara sämre och sämre så den får 2/5 bögjävlar. I mitten av filmen så blev det plötsligt suddigt och man kunde inte se varken vad som stod eller skådespelarna och efter det så stängdes filmen plötsligt av. Helt sjukt, det ska inte få  kunna hända på en biopremär så Sf får fan ta o skärpa sig lite om de vill ha ngt folk på sin bio!



Och väl efter bion så skulle ronja och ja gå o äta på five tastes och då hade dom gjort min pizza fel så det tog väldigt lång tid innan den kom in och det gjorde mig väldigt irriterad. att inte ens kunna fixa en pizza alltså, mykt dåligt !


Nu ska jag och ronja se på ett päron till farsa så vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0