Gameday!

Godmorgon

Idag kl 17:00 så är det dags för oss att möta serie 5an Lidköping som kommer på besök till sporthallen. Senast vi mötte dom så var det väldigt jämt och vi vann med 7-5 efter att jag hade satt de sista målet. Det var mitt första mål och poäng i div 1 så det är en match jag inte glömmer direkt;).  Kommer ihåg att den matchen var mycket jämn och dom ytnyttjade sina chanser. Så idag får vi se hur det går man jag tror på att det blir 7-3 till oss....


Igår så blev det lek med ronja och på kvällen åkte vi hem till Ritzmann för att titta på en skräckfilm från 1988. Den var inte så bra och hade jag bestämt så hade det vart en komedi för det var inget som var äckligt i filmen. den var mer rolig liksom. Efter det blev det att åka hemmåt och sussa:)...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0