girlfriend

Då var det äntligen helg:)

Idag har jag sovit ut ganska mykt faktist. vaknade upp klockan 11. Efter det så åkte jag till Modefrisören och klippte mitt hår lite. Det vart faktist bra och det var nog den första gången jag är nöjd direkt efter jag har klippt mig och det är ju alltid posotivt (Y). Nu snart väntar det käk och senare är det ju sverige-tyskland i handboll som gäller. Jag hoppas verkligen att sverige inte skämmer ut landet totalt och inte går vidare utan slår dom. Jag tycker att Kim Andersson har vart sämst i laget fast han är den som ska lyfta sverige så det är otroligt dåligt !

Ikväll så kommer ronja hit och myser lite. Det blir att dra någon film,äta godis och chips och bara lata oss. Imorn är det innebandyträning inför söndag då de smäller i sporthallen. Jag hoppas verkligen att det kommer mykt folk. Matchen börjar 14:00 och ja, Jihde och Hellgård är med !


PUSS

Kommentarer
Postat av: frida

nyp jidhe i stjärten från mig, han är het! mjauu :D

2010-01-24 @ 16:49:43
URL: http://uniform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0