Hero of war

YES...

Då var det äntligen torsdag och man är nu frisk !. känns skitbra att få träna ikväll och springa av mig lite. Så jag tackar gud, om han nu finns för han gjort mig frisk ;)...

Jag ser verkligen fram emot lördagen då det är seriefinalen mot karlstad som väntar. det finns en supporterbuss som ska ska dit och om ni är sugna så är ni välkomna. om ni vill ha mer information om detta så dra en kommentar !. i vilket fall som helst, det kommer bli otroligt roligt att få träffa Niklas Jihde och Anders Hellgård.

Nu idag blir det att slappa. Ronja kommer hit en sväng med tror jag. var några dagar sedan vi sågs så det blir nog lite mys isf:). tänkte dra ner lite hem till midgård klipp med, dom e så sjukt bra.

tänkte skriva dagens låt här och orkar inte länka den så ni får gå in på spotify lr youtube och söka själva.

Chris brown-Brown skin girl !

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0