Hero of war

Godmorgon.

idag vaknade jag av att mamma ringde och sa att det låg 600 och väntade på mig där nere till ett par nya skor som hon har lovat mig och att hon skulle bjuda mig och ronja på mat ikv så det blev ett stort leénde på det, så tack mamma:).

Ikv ska jag och ronja gå på bio och se " Har du hört ryktet om Morgans?". Först hade vi tänkt att se instängd 2 men den gick inte att boka så det får bli denna film istället. Jag får hoppas att denna bio är värd pengarna så man inte kastar 100 kr i soptunnan!


Idag blir det vell inte så mykt att göra. det blir att ta det lungt, se en film och äta lite godis:). Om någon har nått bra filmtips så får ni gärna dra en kommentar till mig..


match på söndag hemma mot Lidköping, be there !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0