Just like a pill


Då har man jobbat klart för den här veckan och det känns bra. Jag trodde att det skulle vara en större omställning men jag kom verkligen i in arbetet idag. Det blev att åka till skäggetorp och sätta i tvättstuga med klinkers. Det är helt okej att sätta klinkers för att det är skönt att vara inne och det är ganska enkelt när man väl lärt sig (Y).

Efter jobbet så åkte jag med brorsan min som har sitt jobb typ 10 min bort från mitt så de e perfekt dom dagarna han jobbar....

Nu ikväll blir det att äntligen träffa älsklingen min:). Var några dagar sen eftersom vi båda har praktik och då blir det inte så mykt att ses men ikv har båda tid och jag har ingen träningen eftersom den ist är lagd på lördag:). Ett plus är ju att ronja har lovat mig massage ikv och fixat popcorn och en johan falk film. Så det finns inget som kommer ta den här kväll känner ja. Är slut i kroppen o behöver en vilodag.....



Nu ska ja äta oxpytt med ägg så vi hörs  !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0