lördag

Denna helg var det spelledigt och igår så åkte jag hem till ronja. Vi såg på den nya serien Solsidan som gått på reklam nu ett tag men den var vell sådär. Jag trodde att den skulle vara mykt roligare än vad det var. Hoppas att avsnitten blir bättre annars blir det att skita i att se det. Vi somnade ganska tidigt igår och ronja vaknade vid kl 9 idag så det blev lite svårt att sova länge. så för min del gick ja upp vid halv 11...

Idag så blir det att slappa och se Em i handboll. Just nu ser jag på Frankrike-Island och jag hoppas verkligen att frankrike vinner för att Island har så sjukt fult lag!. Efter det blir det nog att ta sig en dusch eftersom jag ska till matteo ikv o softa o så;)...


PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0