måndag

då har man gått igenom den första skoldagen på det nya året och det gick riktigt bra. vi började kl 1 med svenska och fick reda på att jag har g i den kursen som nu är avslutad. Efter det blev det att ha religion. Fick reda på att ja fick 39/ 60 på provet som vi hade haft innan lovat och det vart ett g. Känns riktigt bra faktist !

Förutom det så är jag typ sjuk. har ont i halsen och är snorig som fan. tror kanske till och med att jag är sjuk. blir nog att ta tempen ikv. så vi går se vad svaret blir på det. Aja hur som helst. nu ikväll blir det att titta på innebandy på tv,Aik-Järfälla eftersom jag inte kan träna:/. tror det blir en stor seger för aik med typ 10-2.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0