ronja har en dold talang !

Idag har ronja verkligen bevisat att hon har en bra röst. Det måste vara en dold talang. Helt sjukt faktist, ja trodde inte att min lilla prinsessa hade en sådan fin röst. Sök till Idol :). Jag hoppas verkligen att ni som läser min blogg ber henne sjunga för er någon gång för ni måste verkligen höra. Hon brukar hänga på Å-gatan så fråga henne då(Y):)!


Idag blev det jobb. Mamma var snäll som körde mig till kontoret i Tannefors. Det blev att åka till skägget och ta bort en hel entré med klinkers för att vi ska sätta dit nytt. Så det blev en hel del slipning och städning. Kanske inte alltid lika kul men ändå sånt som måste göras....


Ikväll så kom ronja hit eftersom hon glömt sin plånbok här idag. Så det var ju jättetrevligt och just nu tittar vi på handboll och senare blir det paradise :). Och äntligen så har någon rolig kommit in i huset.(Andreas,för er som inte fattar).


Nu ska ronja sjunga lite för mig så pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0