Slut på lovet

Då var det bara 1 timme kvar av mitt sista jullov i mitt liv. Känns både skönt men ändå lite konstigt. att aldrig ha ett jullov, ett sommarlov osv. Men men, man börjar ju bli vuxen och jag känner att jag snart är redo för jobblivet och skaffa egen lya och så. skulle vara väldigt skönt om man fick jobb efter att man slutat skolan o fixar egen lya o så. men men , det är en bit kvar dit och man kan ju inte se allt för långt fram i tiden..

Imorn börjar man ju skolan, men jag börjar ju kl 1 så det är vell inte så jobbigt men på tisdag drar allt igång. att börja gå upp igen vid kl 6 kommer inte bli så kul men jag ska ligga i o se positivt på allt o se fram mot studenten.
-------------------------------------------------------

Idag så hade vi ju match som ni säkert vet. Det blev ännu en vinst med 4-3 mot lidköping. Det var ganska jämnt men vi vann tillslut rättvist tycker jag. Lidköping tycker jag är väldigt bra och de kommer ta många poäng detta år och jag tror att dom kommer hamna på en 4e plats tillslut..

Nu blir det att se klart johan falk filmen som går på 4an och sen ringa älsklingen. Känns ganska tomt utan henne när man inte sover med henne. känns som ena halvan e borta liksom. men det är också bra att sakna och vi ska ju ses imorn och det är bara se fram emot det :)<3

Pusshejs !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0