Tillbaka i bloggvärlden !

Nu är jag tillbaka och är lite sugen på att skriva igen. har tagit ett uppehåll ifrån skrivandet eftersom jag tyckte att det inte var så roligt men nu är suget tillbaka och den kommer uppdateras några ggr i veckan. Började även igen eftersom det är endel som har frågat varför jag inte skriver, så ja hoppas verkligen att ni är inne och checkar bloggen 24/7 nu ;), hehe

Jullovet har varit väldigt lyckat. Julafton,juldagen och nyårsafton var riktigt lyckade alla 3 och nu är man inne på ett nytt år. år 2010 kommer bli väldigt speciellt med stundkryssning,bal och studenten. Det kommer nog bli det bästa året på länge och jag ser verkligen fram emot att gå ut skolan och börja jobba. 

Innebandyn går väldigt bra och vi leder fortfarande serien men nu med 5 poäng ner till Karlstad som vi möter om 2 matcher. Vi har också fått 2 väldigt bra nyförvärv som ni nog läst om i innebandymagget,aftonbladet eller corren. Det är Jihde och Hellgård. inga dåliga spelare direkt ;).







Kommentarer
Postat av: ronja

nana, vare jag som fick dig att brja blogga igen elr ?;)

2010-01-07 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0