sista veckan :)

Oooh vad skönt. Äntligen är det sista veckan i skolan. På lördag är det bal och nästa fredag är det student. Just nu leker livet och jag ser verkligen fram emot balen och studenten :).  Idag så tittade jag på vädret på ihponen och på lördag står det 20 grader + sol så de hoppas jag verkligen det blir, annars vet jag några som ja kommer slå ihjäl :).


Idag så blev det att besöka tandläkaren. att gå till tandläkaren är inte direkt min starka sida eftersom jag jämt har haft hål i tänderna. En gång hade ja 8 hål och det är inte allt för kul att laga dom. Idag hittade dom 3 hål tyvär. Men det är bra att dom lagar alla tänder så ja slipper betala så mykt när ja fyllt 20 ;)....


Nu i eftermiddag så blir det nog att sega ganska mykt och vänta in träningen som är ikväll. Fyspass på schemat ;)!....


Nu blir det en matbit.
PUSS !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0