Vanilla twilight

Tänkte att jag skulle börja dra några rader igen efter mitt uppehåll. så alla fuckers där ute,läs min blogg nu !


Det är bara 2 veckor kvar av skolan, lr igentligen 3 men den sista veckan är det ju bara avslut och partaj och det känns helt underbart att kunna få sluta skolan och börja jobba. Att äntligen kunna ha en ekonomi som räcker månaden ut !.

Längtar även oerhört mykt till balen som är om mindre än 2 veckor..

----------------------------------------

Innebandyn går skitbra och vi har precis börjat med försäsongen. Nu i början känns det ganska tungt men till sommaren så kommer man att vara i fin form. Ikväll är det dags för det skitroliga coopertestet. För er som inte vet vad det är så ska man springa 3km på så bra tid som möjligt,så önska mig lycka till. Efter det hoppas jag på en fet massage av ronja;).


Detta var mitt första blogginlägg på skitlänge. Nu tänkte jag dra o kolla på jalla jalla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0