Waka waka

Tjenare, Igår så blev det att dra till nathalie med ronja eftersom hon skulle ha ett poolparty. För mig vart det en mykt lugn kväll med cola eftersom jag körde bil och tänkte på träningen. Jag har min student och bal jag kan partaja på så pallade inte riktigt. Men men, Det blev en helt ok kväll med badande och dansande för en del :P. Det är ju inte direkt så att ja dansar nykter !.....


Idag så blev det att gå upp skapligt eftersom vi hade balträning. Det var första gången som vi satte allt idag så det känns skönt inför lördag, då balen är. Efter balen blev det att köra ronja till bk och sen åka hem.

Ikväll väntar en slappkväll med ronjisen :).



Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0